دیجیتال مارکتینگ

ان اف تی مارکتینگ (NFT Marketing) راهی جذاب برای افزایش درآمد دیجیتال

ان اف تی یا همان اثار هنری در چند وقت اخیر محبوبیت بسیار زیادی به دست آورده اند. برای اینکه در این زمینه موفق عمل کنید و بتوانید میزان فروش اینترنتی زیادی داشته باشید باید از ان اف تی مارکتینگ استفاده نمایید. در این مقاله به شما نحوه ان اف تی مارکتینگ را به شما آموزش خواهیم داد؛ بنابراین از شما دعوت می کنیم که تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

بازاریابی و تبلیغ NFT (ان اف تی) آثار هنری دیجیتال چه کاربردی دارد؟

ما می توانیم فرض کنیم که سه دلیل اصلی وجود دارد که هنرمندان NFT ها را ایجاد می کنند: کسب درآمد، پیروی از روندها و جلب توجه بیشتر به هنر خود.

مهم نیست دلیل آن چیست، بدون بازاریابی و تبلیغات پروژه های ان اف تی خود نمی توانند به جایی برسند.

بنابراین، بیایید نگاهی به این موضوع بیندازیم که چرا معرفی و تبلیغ مجموعه‌های NFT بسیار مهم است:

با ترویج هنر خود، توجه افراد بیشتری را به خود جلب می کنید که احتمالاً دارایی خود را صرف آن می کنند. واضح به نظر می رسد، اینطور نیست؟ با این وجود، برخی از هنرمندان، به ویژه مبتدیانی که تیم بازاریابی ندارند، فقط NFT ها را ساخته و در آنجا متوقف می شوند. در حال حاضر فروش با بازاریابی و روابط عمومی همراه است. بنابراین، اگر می خواهید درآمد کسب کنید، تبلیغات ضروری است.

وقتی تلاش خود را بسیج می کنید و سعی می کنید هر کاری ممکن و غیر ممکن را انجام دهید تا مورد توجه قرار بگیرید، مورد توجه قرار می گیرید. اشتیاق و میل واقعی برای تبدیل شدن به یک هنرمند شناخته شده همیشه نتیجه می دهد. تبلیغات هم برای سود و هم برای برند شخصی شما مفید خواهد بود.

NFT Marketing

با بازاریابی پروژه ان اف تی مارکتینگ خود، توجه نه تنها کلکسیونرها، بلکه سایر هنرمندان را برای همکاری با آنها در آینده جلب می کنید.

بازاریابی و تبلیغ NFT (ان اف تی) چگونه انجام می شود؟

در چند ماه گذشته، صنعت NFT را از نزدیک دنبال کرده ایم و آثار هنری زیادی را به تقویم و کانال‌های رسانه‌های اجتماعی خود اضافه کرده‌ایم و در مورد بسیاری از سازندگان و روش‌های آن‌ها برای ترویج هنرشان مطلع شده‌ایم. این به ما کمک کرد تا راه های مختلف بازاریابی هنر دیجیتال ان اف تی را تجزیه و تحلیل کنیم و مؤثرترین آنها را انتخاب کنیم.

بخوانید
پاپ آپ باید کاربر را جذب کند + ایده های نوشتن یک پاپ‌آپ عالی

محبوبیت ان اف تی را افزایش دهید

این نوع تبلیغات مستقیماً با بازارها مورد بحث قرار می گیرد. بر اساس مشاهدات ما، برخی از آنها یک صفحه وب جداگانه با آثار برجسته دارند.

برای مثال KnownOrigin هر هفته چنین صفحه‌ای را با 4 تا 5 NFT برجسته و شمارش معکوس برای انتشار ایجاد می‌کند. MakersPlace همچنین صفحه‌ای با شرح رها کردن، تصاویر یا تیزر و شمارش معکوس ایجاد می‌کند.

Nifty Gateway برنامه ای برای هفته آینده در وب سایت و توییتر منتشر می کند. اگر NFT های شما به آثار ویژه رسید، بازارها نیز آنها را در رسانه های اجتماعی تبلیغ می کنند. پس با یک تیر دو نشان میزنین!

پروژه خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

جامعه هنرمندان معمولا خیلی حمایت می کند. اگر از دوستان و فالوورهای هنری خود بخواهید پروژه NFT شما را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند، احتمال اینکه با آنها موافقت کنند زیاد است. هنگامی که با هم همکاری می کنید، در اطراف NFT های خود سر و صدای بیشتری ایجاد می کنید و باعث می شوید که توسط افراد بیشتری دیده شوند.

  • یک موضوع در Reddit/Bitcointalk راه اندازی کنید
  • تبلیغ nft در Reddit/Bitcointalk راه اندازی کنید

پلتفرم هایی مانند Reddit، Quora، و Bitcointalk زمانی که می خواهید در مورد مجموعه NFT خود اطلاع رسانی کنید، بسیار مفید هستند. می توانید یک موضوع را شروع کنید و به عنوان مثال بپرسید “کدام هنرمندان نوظهور ان اف تی مارکتینگ را توصیه می کنید؟” با استفاده از یک حساب کاربری دیگر، می‌توانید به آثار ان اف تی خود لینک بدهید و مثل اینکه از طرف شخص دیگری درباره خود بگویید.

بخوانید
نکاتی کاربردی برای طراحی لندینگ پیج فروشگاهی بهینه

ممکن است کمی نادرست به نظر برسد. با این حال، این ما نیستیم که به این نوع تبلیغات رسیدیم. به آن بازاریابی جمعی می گویند و به طور فعال در تبلیغات استفاده می شود.

اگر واقعاً چیزی برای نوشتن دارید، می توانید در بحث های دیگر شرکت کنید. هرچه نام شما بیشتر در کانال های مختلف ظاهر شود، افراد زودتر آن را به خاطر خواهند آورد.

آثار هنری دیجیتال ان اف تی خود را به تقویم NFT اضافه کنید

تقویم NFT اولین تقویم موجود در بازار است که در آن بهترین پروژه های NFT از بازارهای مختلف در یک مکان جمع آوری شده است.

این منبع عالی برای کلکسیونرهای NFT است که برای کشف بهترین نسخه ها نیازی به عجله از یک بازار به بازار دیگر ندارند.

تبلیغات و NFT مارکتینگ

فقط چند دقیقه طول می کشد تا مجموعه ان اف تی خود را به تقویم NFT اضافه کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که فرم را با جزئیات اصلی انتشار خود پر کنید:

  • عنوان مجموعه NFT یا اثر هنری شما
  • جزئیات در مورد خالق
  • شرح
  • تصویر کلیدی NFT شما
  • تاریخ و زمان ساخت مجموعه
  • بازاری که NFT شما برای فروش قرار گرفته
  • لینک انتشار شما
  • بازاریابی و تبلیغ NFT (ان اف تی) آثار هنری دیجیتال در شبکه های اجتماعی
  • بازاریابی و تبلیغ NFT (ان اف تی) آثار هنری دیجیتال در شبکه های اجتماعی
  • بازاریابی رسانه های اجتماعی یک راه عالی برای شناخته شدن است. اگر یک مجموعه NFT دارید، مانند باقی هنرمندان آنها را در تمام حساب های رسانه های اجتماعی خود ارسال کنید.
  • حداقل دو هفته قبل از انتشار، لازم است مخاطبان خود را برای انتشار آماده کنید. توییتر، اینستاگرام، دیسکورد، مدیوم محبوب‌ترین پلتفرم‌ها برای نشان دادن آثار و مجموعه های NFT  هستند.
  • سعی کنید توضیح دهید از چه ابزاری برای ایجاد قطعات استفاده کرده اید، ایده اصلی پشت مجموعه، شکست های خود در صورت وجود و غیره.
بخوانید
وفاداری به برند چه اهمیتی دارد؟ (نکات طلایی برای افزایش رضایتمندی مشتریان)

به خاطر داشته باشید که افرادی هستند که چیزی در مورد هنر NFT نمی دانند. همچنین، مجموعه ای از پست ها را آماده کنید که در آنها توضیح دهید NFT چیست و چرا خرید کلکسیون های دیجیتال منطقی است.

با سایر هنرمندان همکاری کنید

هنرمندان دیجیتال با نوازندگان، برندهای مد، افراد مشهور، استودیوهای انیمیشن همکاری می کنند تا مجموعه های ان اف تی مارکتینگ را منتشر کنند.

اولین دلیلی که آنها با هم همکاری می کنند این است که آثار هنری خود را با کمک سایر متخصصان ارتقا دهند. دلیل دوم این است که آنها بینندگان را رد و بدل می کنند و پایگاه طرفداران یکدیگر را گسترش می دهند. وقتی در مورد اولین همکاری صحبت می کنیم، موضوع کسب درآمد نیست، اما قطعاً در مورد شناخت است.

می‌توانید با سازندگان دیگر تماس بگیرید و به آنها کمک کنید. اگر جوابی دریافت نکردید تسلیم نشوید. دیر یا زود، کسی متوجه تلاش شما خواهد شد.

از دیسکورد و تلگرام استفاده کنید

چت های مختلفی در تلگرام و دیسکورد وجود دارد که در آن سازندگان با هنر رمزنگاری خود آشنا می شوند، ارتباط برقرار می کنند و به اشتراک می گذارند. فقط در چت اسپم نکنید و هر 10 دقیقه یکبار به NFT خود لینک بدهید! به بحث ها بپیوندید، مودب باشید و سعی کنید تمام تلاش خود را بکنید تا شرکت کنندگان گروه شما و سبک شما را به خاطر بسپارند.

یک تیزر تبلیغاتی بسازید

ایده اصلی پشت تیزرها این است که نشان دهید پروژه NFT شما در مورد چیست، اما در عین حال، جذابیت را حفظ کنید.

چنین روشی از تبلیغات معمولاً علاقه کلکسیونرهای بالقوه را برمی انگیزد، آنها را وادار می کند تا برای جزئیات بیشتر در ارتباط باشند و تاریخ انتشار را از دست ندهند. تیزر خود را در رسانه های اجتماعی ارسال کنید و همچنین آن را در اختیار بازار قرار دهید تا در وب سایت و کانال های رسانه های اجتماعی آن استفاده کند.

بخوانید
هوشمندسازی دیجیتال مارکتینگ بیمه - پولسازی با چند اقدام ساده و حرفه ای

خلاق باشید (البته شما یک هنرمند هستید) و پس از تماشای یک تیزر جذاب، دنیای NFT را با هیجان در انتظار انتشار پروژه ان اف تی خود قرار دهید.

خبرنامه ایجاد کنید

اکثر بازارها، رسانه ها و سایر پلتفرم های رمزنگاری چندین بار در هفته خبرنامه ارسال می کنند. می توانید با درخواست اضافه کردن نسخه NFT خود در خبرنامه آینده با آنها تماس بگیرید. به احتمال زیاد یک گزینه تبلیغاتی پولی است اما چرا در لیست موارد رایگان قرار دارد؟

ما دو بار در هفته، از تقویم ان اف تی مارکتینگ، خبرنامه هایی را با بهترین نسخه ها در فضای NFT به نظر خود ارسال می کنیم. اساسا، ما پنج مجموعه NFT را انتخاب می کنیم و آنها را سه بار در هفته در خبرنامه خود قرار می دهیم. اگر آثار  خود را به تقویم ما اضافه کنید، ابتدا، و سپس فعالانه در انجمن ما شرکت کنید تا شانس خود را برای دیده شدن و برجسته شدن توسط ویراستاران افزایش دهید.

مارکتینگ ان اف تی

چندین انجمن NFT در اینستاگرام و توییتر وجود دارد که برخی از گزینه های تبلیغاتی را برای هنر NFT ارائه می دهند. اگر در مورد اینستاگرام صحبت کنیم، آنها یک پست با تمام جزئیات آثار NFT ایجاد می کنند، آن را در استوری اینستاگرام قرار می دهند و می توانند یک هنرمند را برای لایو اینستاگرام دعوت کنند. صادقانه بگویم، ما نرخ ها را نمی دانیم اما قطعاً رایگان نیست.

با اینفلوئنسر ها همکاری کنید

هنگامی که صحبت از افزایش آگاهی به میان می آید، همکاری با اینفلوئنسرها اولین نوع بازاریابی است که در ذهن ظاهر می شود. اکثر اینفلوئنسرها جامعه وفاداری دارند که به توصیه های آنها اعتماد می کنند و به نظرات آنها گوش می دهند. به احتمال زیاد یک اینفلوئنسر از شما برای پرداخت به ارزهای دیجیتال، ارزهای دیگر یا پاداش در قالب یک اثر هنری NFT درخواست کند.

بخوانید
رضایت مشتری تضمین کننده موفقیت کسب و کار شماست

در صورتی که هنرمندان معروفی در بین آشنایان خود ندارید که بتوانند به صورت رایگان دراپ NFT شما را تبلیغ کنند، می توانید از اینفلوئنسر مارکتینگ استفاده کنید.

درباره ان اف تی خود توضیح دهید

ایده خوبی است که مقاله ای در مورد مجموعه NFT خود بنویسید و آن را از طریق محبوب ترین رسانه های موضوعی توزیع کنید. علاوه بر این، می توانید قالب های دیگری از همکاری با رسانه ها را ارائه دهید، به عنوان مثال، مصاحبه با شما. معمولا، این یک گزینه پولی است. با این حال، می توانید از Medium استفاده کنید و یک پست وبلاگی با تمام جزئیات در مورد NFT خود بنویسید.

یک صفحه جداگانه در مورد nft در وب سایت خود ایجاد کنید

اگر وب‌سایت خود را دارید، یک صفحه جداگانه برای اثر nft خود ایجاد کنید. تمام قطعات NFT را با توضیحات اضافه کنید، و همچنین بگویید چگونه، کجا و چه زمانی کلکسیونرها می توانند آنها را دریافت کنند.

یک کلکسیونر NFT شوید

جمع آوری قطعات NFT که توسط هنرمندان دیگر خلق شده اند، راه خوبی برای شروع به ساختن نام خود در دنیای NFT است. اگر اثر هنری NFT شخصی را خریداری کنید، این رویداد را در رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید، هنرمند را تگ کنید، احتمالاً او پست شما را در استوری اینستاگرام به اشتراک می گذارد. از این طریق مخاطبان خود را افزایش خواهید داد، بنابراین تعداد کلکسیونرهای بالقوه را افزایش خواهید داد.

جمع بندی

در این مقاله بررسی کردیم که ان اف تی مارکتینگ چه مزایایی دارد و چگونه باید انجام شود. با انجام این کارها می توانید ان اف تی های خود را به آسانی تبلیغ کنید و میزان فروش آثار هنری خود را افزایش دهید. امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید و برای شما مفید بوده باشد.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا