آموزش

بهترین هاست کدام است؟ (بررسی شرکت‌های هاستینگ برتر)

خرید بهترین هاست _مخصوصاً برای اولین‌بار_ ممکن است برای شما کمی گیج کننده باشد. واقعاً هم حق دارید. چون هاست‌ها انواع مختلفی دارند و از طرفی شرکت‌های هاستینگ زیادی در بازار حضور دارند.

ولی ما قصد داریم این کار را برای شما ساده کنیم. در این مقاله قرار است 12 شرکت هاستینگ معتبر ایرانی را از نظر معیارهای مختلف بررسی و مقایسه کنیم تا بتوانید به‌راحتی بهترینشان را با توجه به سایتتان انتخاب کنید.

پیشنهاد می‌کنیم ابتدا مقاله «هاست چیست و چگونه یک هاست فوق‌العاده بخریم؟» را بخوانید تا با هاست و معیارهای خرید آن بیشتر آشنا شوید.

اما در این مقاله:

در بخش اول، بهترین هاست را در یک نگاه معرفی کردیم، سپس در قالب یک جدول، 12 شرکت هاستینگ را از نظر ویژگی‌ها و خدماتشان مقایسه کرده‌ایم؛ در بخش آخر مقاله برای کسانی که به دنبال تحقیق و بررسی موشکافه هستند، به بررسی مزایا و معایب تک‌تک این شرکت‌ها پرداخته‌ایم.

در نهایت پیشنهاد می‌کنیم بعد از انتخاب هر شرکتی، بخش مربوط به آن را هم مطالعه کنید تا از انتخاب خود کاملاً مطمئن شوید. خب برویم به سراغ بخش اول.

انتخاب بهترین هاست با یک نگاه

تنها با نگاهی به لیست زیر می‌توانید بهترین هاست را با توجه به بودجه و کسب‌کار خود انتخاب کنید:

برای هاست وردپرس بهینه‌شده و پرسرعت، می‌توانید روی «لیموهاست» حساب کنید. مدیران لیموهاست، از قدیمی‌های میزبانی وب در ایران بوده و بر اساس سال‌ها تجربه، کاملاً با چالش‌های هاستینگ و دردسرهای زیرساختی آشنا هستند؛ برای همین هم محصولاتی که ارائه کرده‌اند، متناسب با نیازهای کاربران ایرانی و با بهترین قیمت و کیفیت در اختیارتان قرار می‌گیرند. همچنین این شرکت، با کسب‌وکارهای شناخته‌شده‌ای مثل بازار، راست‌چین، همیار آکادمی و ژاکت همکاری دارد.

بخوانید
فاکتور FID و تاثیر آن بر Core Web Vitals

برای سایت‌های شخصی یا کسب‌وکارهای نوپا که حجم اطلاعات کمی دارند؛ «ماندگار وب» پیشنهاد ماست؛ این شرکت در حال حاضر ارزانترین هاست‌های بازار را ارائه می‌دهد و پشتیبانی بسیار خوبی هم دارد. هر زمان هم که بخواهید می‌توانید سرویس خود را به راحتی ارتقاء دهید.

برای  کسب‌‌وکارهای بزرگ که حجم و امنیت داده‌ها در آن اهمیت بیشتری دارد، «ایران سرور» را به عنوان بهترین گزینه انتخاب کنیم؛ این شرکت با بیش از 15 سال سابقه میزبان سایت‌های بزرگی مثل دیجی‌کالا، دیوار و … است و کارنامه درخشانی در این زمینه دارد.

برای راه‌اندازی یک سایت حرفه‌ای دانلود «هاست دی ال» را پیشنهاد می‌کنیم، این شرکت هم اکنون میزبان بزرگترین سایت‌های دانلود ایران مثل Soft 98، دانلودها، فارسروید، یاس دانلود و… چندین سایت دانلودی دیگر است.

اگر امنیت و نگهداری داده‌ها برایتان از اهمیت بالایی برخوردار است «هاست نگار» یکی از بهترین‌هاست. سرورهای این شرکت به Anti DDOS سخت افزاری مجهز هستند پس در مقابل حملاتی که باعث از دسترس خارج شدن هاست می‌شود، امن‌تر هستند. از طرفی هاست نگار تنها شرکتی است که هر 12 ساعت یکبار از اطلاعات شما فول‌بک‌آپ تهیه می‌کند و تمامی خدمات و سرویس‌هایش بیمه (توسط بیمۀ پارسیان) شده‌اند.

اگر در ابتدای مسیر ساخت سایت هستید و تصمیم گرفته‌اید که خودتان سایت خود را راه‌اندازی کنید، دوره « راه‌اندازی سایت؛ از خرید دامنه تا یک سایت حرفه‌ای » ما را حتماً بررسی کنید.

جدول مقایسۀ 12 شرکت هاستینگ برتر

خب، حالا اگر احساس می‌کنید به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، بهتر است به جدول زیر نگاهی بیندازید:

بخوانید
سئو کلاه سیاه؛ مناسب برای کلاهبرداران!

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا